top of page
Image by Tianyi Ma

Ми подбаємо про ваших клієнтів. Звільніть час, щоб зосередитися на своїх бізнес-цілях.

У ВАС Є БІЗНЕС - У НАС САППОРТ 

СЕРВІСИ

Партнери

Clutch

Ознайомтесь з нашими винятковими послугами та відгуками клієнтів на Clutch. Дізнайтесь, чому наша аутсорсингова підтримка так високо оцінена. Ваш успіх є нашим пріоритетом – перевірте Clutch, щоб побачити досвід задоволених клієнтів.

ЗАВІТАЙ ДО НАС НА CLUTCH

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО

ДОСЛІДЖЕННЯ

​Досліджуємо потреби та виклики ваших клієнтів для нашої команди

ФОРМУЄМО НАШЕ БАЧЕННЯ

Виконання аналізу для створення найкращого рішення

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Презентація нашого рішення та ознайомлення 

керівництва з проєктом

КОНТРАКТ

Укладання договору з усіма деталями співпраці

Apps fo call centers

ПРО НАС

Headset

A.R.C.E. Обслуговування контакт-центру: революціонізуйте досвід клієнтів

Якщо контакт-центр допомагає клієнтам вирішувати проблеми, їх лояльність до компанії підвищується, вони готові рекомендувати продукт або послугу друзям і знайомим. Дослідження, проведене Американською асоціацією менеджменту, показало, що задоволені постійні клієнти складають приблизно 65% від загального доходу від покупок.

Контакт-центр, будучи невід’ємною частиною обслуговування клієнтів, відіграє важливу роль у заохоченні клієнтів підтримувати тривалі стосунки з компанією чи брендом. Він підходить для будь-якої галузі, де необхідне спілкування з клієнтами: інтернет-магазини, банки, транспорт і багато інших компаній.

Що таке послуга контакт-центру?

Контакт-центр вирішує різноманітні завдання, серед яких:

  1.  Відповідь на різні запити, такі як консультації, надання інформації про продукти та послуги, здійснення продажів і вирішення складних ситуацій.

  2.  Залучення партнерів шляхом виявлення потенційних клієнтів, залучення нових контактів або клієнтів.

  3.  Проведення опитувань і досліджень для збору інформації, яка може бути використана для аналізу та дослідження ринку, або для отримання відгуків від клієнтів і оцінки якості наданих послуг.

  4. Сприяння рекламній діяльності шляхом інформування клієнтів про товари чи послуги, акції, пропозиції, розширення асортименту послуг чи товарів, відкриття нових філій чи  представництв компанії.

Безперебійний багатоканальний зв’язок: підключайтеся на кожному каналі

Сьогодні вимоги значно жорсткіші та різноманітніші: клієнти очікують індивідуального підходу під час спілкування. Клієнт очікує зручності, ефективності, компетентності та різноманітних каналів зв’язку, які будуть доступними. І, звичайно, доступність сервісу на різних мовах 24/7 для глобальних продуктів.

Щоб покращити взаємодію з клієнтами, компанії запроваджують омніканальну модель бізнесу та комунікацій. Омніканальність – це коли клієнт може почати обслуговування в месенджері, продовжити в контакт-центрі і закінчити в мобільному додатку. Натомість багатомовність є ще одним важливим фактором, який допомагає компаніям розширюватися та закріплюватися на нових ринках

Підвищуйте рівень задоволеності клієнтів за допомогою A.R.C.E. Рішення контакт-центру

Підтримка клієнтів є невід’ємною частиною кожного бізнесу, адже успіх клієнтів впливає на успіх бренду. А контакт-центр дає можливість налагодити комунікацію з клієнтами, щоб вони були задоволені продуктом чи послугою.

Основна мета — забезпечити безперебійний зв’язок у реальному часі на кожному каналі. Незалежно від того, чи користується клієнт телефоном, електронною поштою, чатом чи соціальними мережами, важливо, щоб їхній контакт був отриманий вчасно та ефективно оброблений.

Тому ми також активно використовуємо всі канали комунікації при взаємодії з клієнтами, а також враховуємо культурні особливості та мовні уподобання. Такі нюанси слід враховувати агентам при взаємодії з клієнтами. Наприклад, під час дзвінків або листування в чаті, коли фахівець звертає увагу на те, яке формулювання слід вибрати при зверненні або прощанні.

За 15 років діяльності A.R.C.E. ми реалізували понад 600 проектів. Отже, з власного досвіду ми знаємо, що такий підхід дозволяє нам ефективно спілкуватися з людьми, а особливо вирішувати складні ситуації з клієнтами. Ось чому ми надаємо багатоканальну підтримку клієнтів 18 мовами та глибоке розуміння культури обслуговування.

Розширення можливостей віддалених агентів: працюйте будь-де, підвищуйте продуктивність

У сучасному світі все більше компаній переходять на роботу з віддаленими співробітниками. Це дозволяє економити на утриманні офісу. Але найбільшою перевагою є те, що це дає можливість компаніям залучати фахівців, які б підходили їм як за професійними компетенціями, так і за фінансовими параметрами чи іншими важливими характеристиками.

Контакт-центри не стали винятком, і тепер забезпечити роботу агентів можна з будь-якої точки світу. Для компаній-замовників це можливість обрати саме той контакт-центр, який найкраще відповідатиме як цінностям, так і культурним особливостям.

Натомість агенти можуть працювати в комфортних умовах, що забезпечує підвищення рівня задоволеності та мотивації співробітників. В результаті їх продуктивність значно підвищується.

Крім того, використання сучасних інструментів і технологій дозволяє забезпечити ефективний контроль за роботою агентів і забезпечити якість обслуговування клієнтів, незалежно від місця їх знаходження.

Розкриття бізнес-цінності послуг контакт-центру

Як і в будь-якій іншій галузі, високий рівень обслуговування досягається  дотриманням промислових стандартів. Одним із основних стандартів на ринку є сертифікація COPC, яка є обов’язковою вимогою для іноземних компаній і користується довірою відомих брендів. Ось чому A.R.C.E. протягом багатьох років дотримується стандартів COPC, які є свого роду страховкою для захисту від неправомірних дій.

Для компанії-замовника це гарантія того, що компанія контакт-центру буде не тільки виконавцем, а й запропонує модель роботи з клієнтами, спрямовану на досягнення максимального рівня якості, на стабільність цих результатів і постійне вдосконалення. поточних показників. Компанія зможе знайти оптимальний баланс ціни та якості: розвиватися за рахунок вдосконалення обслуговування клієнтів контакт-центру та зниження витрат на обслуговування.

Розкрийте силу безперебійної взаємодії з клієнтами за допомогою рішення розміщеного контакт-центру, яке покращує ваші бізнес-операції та виводить задоволеність клієнтів на новий рівень.

18 МОВ

600+ ПРОЄКТІВ

16 РОКІВ ДОСВІДУ

Ми застосовуємо найкращі рішення для управління та підвищення ефективності обслуговування клієнтів. Ми відповідаємо стандартам COPC, яким довіряють провідні бренди в усьому світі.

Високі експлуатаційні стандарти

Ми цінуємо довіру наших партнерів, тому завжди дотримуємося чітких і зрозумілих критеріїв оцінки, надаючи Вам всю необхідну інформацію про взаємодію з Вашими клієнтами.

Вимірні показники ефективності

Ми забезпечуємо повне розкриття інформації на всіх етапах і для всіх процесів нашої співпраці, щоб ви завжди могли мати уявлення про поточний досвід вашого клієнта. Ви можете довірити нам усі процеси або безпосередньо впливати на кожен аспект нашого партнерства.

Прозорість бізнес-процесів

Ми охоплюємо абсолютно всі канали зв'язку - телефон, чат, e-mail. Ми інтегруємось у будь-які комунікаційні канали, щоб забезпечити рівень обслуговування клієнтів, якого заслуговують ваші клієнти.

Омніканальність в основі

Завдяки українському корінню нашої компанії ми можемо дозволити собі встановлювати нижчі тарифи на наші послуги, ніж компанії з інших офшорних країн. Це дозволяє нам надавати клієнтам високу якість за розумний бюджет.

Доступна вартість послуг

Розуміючи, наскільки важливою є конфіденційність персональних даних у сучасному цифровому світі, ми зберігаємо всю особисту інформацію відповідно до суворих інструкцій із безпеки.

Конфіденційність даних

ПРО НАС

  • Великі постачальники контакт-центрів, такі як A.R.C.E. приймати інноваційні та адаптовані рішення. Наші рішення засновані на нових технологіях, таких як аналітика або інтеграція з каналами соціальних мереж. Наприклад, у кожному проекті окремі спеціалісти аналізують клієнтський досвід, оптимізують алгоритми обслуговування та автоматизують робочі процеси. Комплексна підтримка та консультації: ми забезпечуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта, а наші рішення розроблені з урахуванням унікальних потреб різних галузей і підприємств. Крім того, наша команда гарантує виконання своїх обов'язків і несе фінансову відповідальність за те, що ми обіцяли.

  • Ми розуміємо, що компанії мають унікальні системи та процеси, і наші рішення розроблені, щоб якнайкраще відповідати цим конкретним потребам. Наша команда експертів тісно співпрацює з клієнтами, щоб зрозуміти їхні конкретні потреби та вимоги та розробити індивідуальний план інтеграції, який бездоганно працює з їхніми існуючими бізнес-системами. Крім того, ми надаємо комплексне навчання та підтримку, щоб наші клієнти могли ефективно використовувати наші рішення та керувати ними.

  • Ми формуємо гнучку систему проектної роботи для виконання бізнес-завдань: масштабування або оптимізація — в залежності від ситуації ми можемо відразу перебудувати команду. Ми несемо матеріальну відповідальність за все обіцяне. Завдяки нашому українському корінню ми встановлюємо нижчі тарифи на наші послуги, ніж компанії з інших офшорних зон. Наші тарифи базуються на обраних вами варіантах і розроблених для кожного проекту окремо. Базову вартість послуг контакт-центру можна розрахувати, звернувшись до менеджера A.R.C.E.

FAQ

bottom of page